• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Ügyfél eltűnése

Tisztelt Szakértő! Adott egy kft., amelynek a 2023. évi beszámolóját nem tudom elkészíteni, mert az ügyvezető nem hajlandó együttműködni velem. 2023.12.31-i dátummal a könyvelési szerződést megszüntettem, a tavalyi év bevallásai be lettek nyújtva, azonban a beszámolót még el szerettem volna készíteni, de se telefonon nem érem el, se az e-mailekre nem válaszol, és jelentős könyvelési díj elmaradása is van. A NAV-tól érkezett már értesítés, hogy 15 napon belül pótolni kell az elmaradásokat, de így az együttműködés hiányában nem tudom ezt megtenni. Mi ilyenkor a helyes eljárás? Milyen indokkal tudom visszaadni az egész könyvelést, és esetlegesen a beszámoló el NEM készítését megmagyarázni? Mi erre a hivatalos eljárás? Nagyon köszönöm a segítségüket!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1