• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elektronikus ügyintézés

Tisztelt Szakértő! Kérdésem a következő lenne, melyben szíves segítségét szeretném kérni! Egy egyéni vállalkozó szerette volna ingatlanadó-kötelezettségét letudni egy (nem vállalkozóként) tulajdonában lévő ingatlannal kapcsolatosan. Emiatt elfáradt személyesen az adóirodához, hogy ott a bejelentési kötelezettségét az ingatlanra vonatkozóan teljesítse. Az adóiroda munkatársai jelezték számára, hogy személyes ügyintézésre egyéni vállalkozónak nincs lehetősége, kizárólag elektronikus módon teheti meg a bejelentését, és intézheti helyi adókötelezettségeit. Szeretném szakértő véleményét kérni, hogy ez valóban így van-e! Nem adószámos magánszemélyről van szó, hanem egy egyéni vállalkozóról. Valóban nem járhat el személyesen az egyéni vállalkozó csak és kizárólag elektronikusan? Válaszát előre köszönve! Tekeli Tímea


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1