• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

BKK bérlet elszámolása

Tisztelt Szakértő! Az alábbi kérdésben szeretnék segítséget kérni: Adott egy cég, több budapesti telephellyel. Néhány munkavállalónak a feladatai közé tartozik, hogy a különböző telephelyek között mozogjanak. [például karbantartók, adminisztrátorok (a munkaügyi, illetve pénzügyi dokumentumok, bizonylatok begyűjtése, kiadása) stb.] Nekik biztosítana a cég BKK bérletet. Munkaszerződésükben a munkavégzés helye így is van megjelölve (változó, a cég összes telephelye). Kérdésem az, hogy ebben az esetben adható-e adómentesen a BKK bérlet? Ha igen, akkor ennek tényét bele kell-e foglalni a munkaszerződésbe, vagy más munkaügyi dokumentumba? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5