• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elektronikus számlamásolat

Tisztelt Adózóna! Egy partnerünktől alábbi megjegyzéssel érkezett elektronikus számla: programhiba miatt a számla eredeti példányának mentése meghiúsult, ezért hiteles másolatot küldtek. Papíralapú számláknál nyomtatási hiba esetén az a gyakorlat és a NAV-álláspont, hogy sztornírozzuk és kiállítunk újat, és azt küldjük el a vevőnek. Mi a helyes eljárás az elektronikus számla esetén? Lehet adólevonási jogot gyakorolni a fenti megjegyzéssel érkezett számla alapján? A számlaképen is szerepel, hogy másolat. Köszönjük válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1