• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elektronikus számlamásolat

Tisztelt Adózóna! Egy partnerünktől alábbi megjegyzéssel érkezett elektronikus számla: programhiba miatt a számla eredeti példányának mentése meghiúsult, ezért hiteles másolatot küldtek. Papíralapú számláknál nyomtatási hiba esetén az a gyakorlat és a NAV-álláspont, hogy sztornírozzuk és kiállítunk újat, és azt küldjük el a vevőnek. Mi a helyes eljárás az elektronikus számla esetén? Lehet adólevonási jogot gyakorolni a fenti megjegyzéssel érkezett számla alapján? A számlaképen is szerepel, hogy másolat. Köszönjük válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5