Hozzászólások 0

Bérelt iroda felújítása

Tisztelt Szakértő! Egy cég irodaként (azaz nem lakóingatlanként) nyilvántartott helyiséget bérel egy másik cégtől (amely a bérbeadó). Ezt az irodát a bérlő felújítja, a felújítás költségét nem lakhatja le, tehát bekerül a könyveibe mint bérelt ingatlanon történt beruházás. Levonhatja-e jelen esetben az áfát? Mi történik, ha levonja az áfát, de néhány éven belül megszűnik a bérleti szerződése, azaz a beruházás ott marad a bérelt ingatlanban, és nem kap emiatt semmilyen kompenzálást/megtérítést a bérbeadótól? Áfafizetési kötelezettsége keletkezik? Ugyanez a kérdésem vonatkozik az olyan ingatlanokra is, amelyek habár nem irodák, de nem is lakóingatlanként vannak nyilvántartva, például nyaralóként. Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2020 július
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
hirdetés

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close