• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

NAV online számla

Tisztelt Szakértő, A 2018. július 1-től hatályos online számlázási rendszerrel kapcsolatban kérem szíves válaszukat. Idén ősszel cégünket végelszámolással megszünteti a külföldi anyavállalat, így el szeretnénk kerülni az integrált rendszer módosításával kapcsolatos többlet munkát és költségeket erre a rövid, maximum 4 hónap időtartamra. Számláinkat a külföldi anyavállalatunk által működtetett integrált rendszerrel állítjuk elő. Az összes leányvállalat ezt a rendszert használja, különböző országokban. Helyesen járunk-e el akkor, ha a belföldi értékesítéseinkről, kézi számlát állítunk ki, és a NAV webes felületén bejelentjük a 100 ezer forint feletti áfatartalmúakat? Belföldi számlázásaink száma minimális, havonta körülbelül 2-3 számláról van szó. A többi közösségi, illetve harmadik országba történő értékesítéseinkről továbbra is az integrált rendszerrel történne a számlázás. Be kell-e jelenteni a NAV-nak, ha áttérünk kézi számlázásra (csak a belföldi értékesítéseink tekintetében)? Köszönöm megtisztelő válaszukat.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1