• Névtelen kérdező
2

Letiltásról tájékoztató NAV részére Avt. szerint

Tisztelt Szakértő ! A 2017. évi CLIII. tv (Avt.) 41. § (2) bekezdése szerint ha a munkavállaló jövedelme letiltás alatt áll, arról a munkáltató tájékoztatja az adóhatóságot. Hogyan, milyen formában kell ezt megtenni? Kötetetlen levélben elég a végzést, s a munkavállaló jövedelemelszámolását közölni? Milyen egyéb körülményre kell kitérni? A már folyamatban lévő letiltásokra is alkalmazni kell a jogszabályt, s a már folyamatban lévőkról január 15-éig kell a NAV részére tájékoztatást küldeni a cégeknek? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1