• Névtelen kérdező
2

Letiltásról tájékoztató NAV részére Avt. szerint

Tisztelt Szakértő ! A 2017. évi CLIII. tv (Avt.) 41. § (2) bekezdése szerint ha a munkavállaló jövedelme letiltás alatt áll, arról a munkáltató tájékoztatja az adóhatóságot. Hogyan, milyen formában kell ezt megtenni? Kötetetlen levélben elég a végzést, s a munkavállaló jövedelemelszámolását közölni? Milyen egyéb körülményre kell kitérni? A már folyamatban lévő letiltásokra is alkalmazni kell a jogszabályt, s a már folyamatban lévőkról január 15-éig kell a NAV részére tájékoztatást küldeni a cégeknek? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2