2 találat a(z) ügyfélpanasz cimkére

Itt az MNB tájékoztatója a moratóriumhoz kötődő ügyfélpanaszok vizsgálatáról Cikk

Tavaly július óta 700, a törlesztési moratóriumhoz kötődő ügyfélpanaszt, vitarendezési kérelmet kezelt a Magyar Nemzeti Bank (MNB) ügyfélszolgálata és a jegybankban működő Pénzügyi Békéltető Testület (PBT). Az MNB ősszel zárhatja le témavizsgálatát, amelyben 16 pénzügyi intézménynél tekinti át, hogy azok megfeleltek-e a moratórium jogszabályi előírásainak. A még a fizetési stopban lévőknek – ha anyagi körülményeik megengedik – érdemes ismét megkezdeni a hiteltörlesztést – közölte az MNB honlapján.

Ügyfélpanaszok: PSZÁF-iránymutatás a pénzügyi szolgáltatóknak Cikk

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) elnöke ajánlásban rögzítette a pénzügyi szolgáltatók panaszkezelésével kapcsolatos elvárásait. A PSZÁF e szerint elvárja, hogy a szolgáltatók a panasz kivizsgálására adott válaszukban arra is hívják fel a figyelmet, hogy amennyiben az ügyfelek nem értenek egyet a válasszal, milyen jogorvoslati lehetőségeik vannak.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Mobiltelefonkészülék-vásárlási keret II.

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Borravaló a pénztárban

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Bérelt ingatlanon végzett felújítás

Hunyadné Szűts Veronika

igazságügyi adó- és járulékszakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink