adozona.hu
Gyakori kérdések a Kérdések és válaszok szolgáltatásról
//adozona.hu/altalanos/Gyakori_kerdesek_a_Kerdesek_es_valaszok_szo_H04C3H
Gyakori kérdések a Kérdések és válaszok szolgáltatásról
Az Adózóna Kérdések és válaszok szolgáltatásán keresztül az előfizetők kérdéseket tehetnek fel, amelyekre az Adózóna illetékes szakértői válaszolhatnak. Egymás kérdéseire az olvasók maguk is reagálhatnak, azokhoz észrevételeket fűzhetnek, illetve saját tapasztalataikat is megoszthatják az adott kérdéssel kapcsolatban.
Hogyan kereshetek a kérdések és válaszok között?
Az Adózóna előfizetői több ezek adózással és számvitellel kapcsolatos kérdés és válasz között tallózhatnak. A megfelelő válasz megtalálásában egy részletes kereső segít, ahol idő, jogszabály típus alapján lehet megtalálni a válaszokat.
Hogyan lehet kérdést feltenni?
Kérdést a belépett előfizetők tehetnek fel az oldalon. Előfizetőink évi 20 alkalommal, 14 napos próba-előfizetőink a próbaidpszak alatt 1 alkalommal tehetnek fel kérdést szakértőinknek. Ehhez a Kérdések és válaszok menüponton belül a Kérdést teszek fel lehetőséget kell kiválasztani. Beállítható, hogy a feltett kérdésnél megjelenjen a neve, de kérdését természetesen név nélkül is felteheti.
Figyelem! Nem tudjuk megválaszoltatni szakértőinkkel azokat a kérdéseket, amelyeket cikkek, vagy korábbi kérdések végén kommentben tesz fel. Amennyiben kérdése van egy cikkhez vagy korábban megválaszolt kérdéshez, kérjük akkor is használja a kérdés-válasz funkciót, és a kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, annak URL-jét is megadva.
Hol találom, kezelhetem a feltett kérdéseimet?
Az elküldött kérdését a „Saját kérdéseim” pont alatt bármikor megnézheti, valamint visszavonhatja. A feltett kérdéseket az Adózóna szerkesztői rendelik hozzá a megfelelő szakértőkhöz, amíg ez nem történik meg – kategorizálás –, addig a kérdés nem jelenik meg az oldalon.
A kategorizált, szakértőkhöz rendelt kérdések Válaszra várva jelöléssel azonnal megjelennek az oldalon, az előfizetők pedig ezekhez kommenteket, válaszokat, kiegészítéseket fűzhetnek. Amennyiben kérdésére szakértői válasz érkezik, erről értesítőt küldünk a regisztráció során megadott e-mail címére, ahonnan a választ is elérheti.
Értesítés egy más által feltett kérdés megválaszolásáról
Ha talált egy Ön számára is érdekes, még megválaszolatlan kérdést, akkor kérhet e-mail-értesítést annak megválaszolásáról is.
Mikor kapok választ a kérdésemre?
Szakértőink a lehető legrövidebb idő alatt válaszolnak a feltett kérdésekre, de az Adózóna szerkesztőinek hatásköre eldönteni, hogy mely kérdésekre születik válasz. Amennyiben olyan kérdést tesz fel, amire korábban már született válasz, akkor a szakértők a kérdését hozzárendelhetik a már létező válaszhoz, amiről e-mail-értesítőt küldünk Önnek.
Mit tehetek, ha a kapott válasz kiegészítésre szorul?
A kérdésére kapott szakértői válaszhoz kommenteket írhat, ahol a válaszban nem közölt információkra is rákérdezhet.
Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?
Technikai problémákkal írjon a [email protected] címre, és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
Hozzászólások (0)