• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Költségelszámolás módja

Tisztelt Szakértő! Kis létszámú ügyvédi irodánk egyik munkavállalója saját zsebből fizetett egy cégműködéshez szükséges számlát saját bankkártyával belföldön. A kifizetésről készült számla, a cég nevére. Amit tovább szeretnénk számlázni az érintett ügyfélnek. A kérdésünk az lenne: 1. Hogyan és miként nyújtható be költségelszámolási kérelem a munkáltató felé, hogy a munkavállalónak visszatérítésre kerüljön a cég helyett kifizetett összeg? Jelenleg nem rendelkezünk belsős szabályzattal hasonló esetekre. 2. Van-e törvényben megszabott havi/éves költség, amit visszaigényelhet a munkavállaló? Kedves segítséget előre is köszönjük!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 március
H K Sze Cs P Sz V
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6