• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Ügyfélkapu plusz alkalmazása könyvelőiroda esetében

Tisztelt Adózóna! Könyvelőirodaként merül el a kérdés. Jelenleg az iroda ügyvezetője meghatalmazott (EGYKE) kb. 70 cég bevallásait aduk be, a könyvelőiroda ügyvezetőjének az ügyélkapu adataival. Ha megtörténik a váltás (az ügyvezető vált ügyélkapu pluszra), akkor ezt a jövőben hogyan tudjuk használni, ha az ügyvezető nincs az irodában amikor például bevallást kell beadni? Eddig az irodába dolgozó 4 könyvelő (bérszámfejtő) mindig az ügyvezető adataival adták be a bevallásokat,most nekik külön regisztrálni kell EGYKE stb.? Vagy elkerüli valami a figyelmünket és a jövőben is simán használható lesz?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 december
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5