• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Okosórák elszámolása napjainkban

Tisztelt Adózóna! Egyre több cég él azzal a lehetőséggel, hogy a dolgozóinak (főleg vezetőknek) olyan okosórát biztosít, amit telefonként, üzenetek fogadására, küldésére, levelezésre stb. használnának, de nem kerül a saját tulajdonukba (a cég csak használatba adja, mint a telefont is). Volt régebben ezzel kapcsolatban NAV-os állásfoglalás, de azóta már hallottunk arról, hogy NAV-os ellenőrzés során a telefonhoz hasonlóan elfogadták a költségként való elszámolását, az áfa visszaigényelhetőségét úgy, mint a telefonét is. Más szakmai oldalakon is ezt az álláspontot képviselik. Nem vagyunk benne biztosak, hogy ez minden ellenőrzés esetében így van, mert van rá ellenpélda is. Mi az önök szakértői véleménye, vagy esetleges NAV-os tapasztalata ezzel kapcsolatban (költség, áfa)? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1