• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Belépő munkavállalók előző munkáltatói igazolásai

Tisztelt Szakértő! Azt szeretném megtudni, hogy a belépő dolgozónak milyen igazolásokat kell eredetiben leadnia a "Tartási kötelezettség" és a TB igazolványon kívül, és ez hol, milyen jogszabályban található meg. Az adóadatlapot és a Járulékigazolást kapjuk meg eredetiben, de ezeket vissza kell juttatni a dolgozónak, mivel Ők kötelesek ezt megőrizni (esetleges NAV ellenőrzésnél a dolgozónak kell a NAV rendelkezésére bocsátania). Van-e értelme az előző munkáltató által kiadott adóadatlapokat rögzíteni az új munkáltatónak és úgy kiadni az M30-as igazolást mióta létezik az 08-as havi adóbevallás. Ezt az előírást nem változtatták meg? A mai világban fontos és elvárt lett hogy minél kevesebb "papírt " használjuk, de mivel a jogszabályok sok esetben még a 20-30 évesek és nem változtattak rajta ezt nagyon nehéz véghez vinni. Nagyon köszönöm a válaszát !


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1