• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Számlázási adatbázis törlése

Tisztelt Szakértő! Egyik könyvelt cégünknél egy katás partner 08.31-ével beszámlázta az augusztusi teljesítését, amiről értesítést kaptunk e-mailben, innen lehet a számlát letölteni. Aznap nem történt meg a letöltés, utána pedig már nem tudtuk, mivel a számlakiállító törölte a számlázási fiókját. A NAV online számla rendszerében fenn van ez a számla, de a programból kiállított számlát nem lehet már kinyomtatni. Mi a teendő ebben az esetben nálunk, mint számlabefogadónál? Áfát nem érint, a partner áfamentes, viszont azt nem tudjuk, hogy a társasági adónál ezt a számlát lehet-e érvényesíteni, ha igen, hogyan? A kiállítónak kell-e valamilyen nyilatkozatot, dokumentumot adnia felénk? Köszönettel: Jancsó Katalin


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1