• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Rezsiköltség térítése veszélyhelyzet után

Tisztelt Szakértő! A veszélyhelyzet május 31-i megszűnése után továbbra is adható a távmunkában (home officeban) dolgozó munkavállalóknak a rezsiköltség-térítés? Kérdésem, hogy a munkáltatónak igazolást kell bekérni havonta a dolgozójától a tényleges havi rezsiköltségéről? Mi fogadható el igazolásnak (számlamásolat), illetve a tényleges költségének mekkora részét lehet megtéríteni? Pl. ha a lakásában végzi a napi 8 órás tevékenységét, akkor a havi rezsiszámlák (internet, fűtés, áram) 8/24, azaz 33 százalékát elszámolhatja költségként? Ha ez a dolgozó másik 2 vagy 3 családtaggal él együtt, akkor hogyan számolható ki a munkavégzésre eső költség? Lehet-e átalányt fizetni, hogy ne kelljen minden hónapban számolgatni? Köszönöm válaszát!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1