• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Munkaviszony létrejöttekor kiadandó dokumentumok

Tisztelt Szakértők! Abban a kérdésben kérném a segítségüket, hogy munkaviszony létrejöttekor a munkáltatónak kötelessége-e kiadni a munkavállaló részére a munkaszerződés, munkaköri leírás és egyéb dokumentumok mellett a könyvelőtől kapott "Igazolás foglalkoztatói bejelentésről" és "Alapbér és szabadságértesítő" dokumentumokat? Tehát alá kell-e a munkavállalóval ezeket a dokumentumokat is ugyanúgy íratni, mint a többit? Köszönöm a válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1