Hozzászólások 0

Megszűnő egyéni vállalkozó – alkalmazottak utolsó havi bérének kifizetése

Tisztelt Szakértő! Egyéni vállalkozó tevékenységének folytatására egyszemélyes kft.-t alapított, a kft. bejegyzése hó közben történt, így az egyéni vállalkozó a bejegyzés napját megelőző nappal a törvény erejénél fogva megszűnt. Alkalmazottai a munkáltatói jogutódlás keretében a kft. munkajogi állományába kerültek, a kft. ezt az előírásoknak megfelelően be is jelentette. Az alkalmazottak részére a törthavi bér elszámolásra került az egyéni vállalkozó megszűnését követő néhány napon belül, a bérlapok és kifizetési jegyzékek a bérelszámolás napján vannak kinyomtatva. Kérdésem: elszámolható-e költségként, kiadásba tehető-e a pénztárban a törthavi bér az az egyéni vállalkozó megszűnésének napjára? Vagy majd csak a 2021. évről benyújtandó szja-bevallásban veheti figyelembe a megszűnt egyéni vállalkozó az alkalmazottak bérét mint az általa adóévben kifizetett költséget? Válaszát köszönettel várom. Tisztelettel: Rozika könyvelő


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1