Hozzászólások 0

Megszűnő egyéni vállalkozó – alkalmazottak utolsó havi bérének kifizetése

Tisztelt Szakértő! Egyéni vállalkozó tevékenységének folytatására egyszemélyes kft.-t alapított, a kft. bejegyzése hó közben történt, így az egyéni vállalkozó a bejegyzés napját megelőző nappal a törvény erejénél fogva megszűnt. Alkalmazottai a munkáltatói jogutódlás keretében a kft. munkajogi állományába kerültek, a kft. ezt az előírásoknak megfelelően be is jelentette. Az alkalmazottak részére a törthavi bér elszámolásra került az egyéni vállalkozó megszűnését követő néhány napon belül, a bérlapok és kifizetési jegyzékek a bérelszámolás napján vannak kinyomtatva. Kérdésem: elszámolható-e költségként, kiadásba tehető-e a pénztárban a törthavi bér az az egyéni vállalkozó megszűnésének napjára? Vagy majd csak a 2021. évről benyújtandó szja-bevallásban veheti figyelembe a megszűnt egyéni vállalkozó az alkalmazottak bérét mint az általa adóévben kifizetett költséget? Válaszát köszönettel várom. Tisztelettel: Rozika könyvelő


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5