• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elektronikus fizetési jegyzék

Tisztelt Cím! Online bérjegyzékkel kapcsolatban szeretnék kérdezni: 1.) Munkaügyi ellenőrzés során elfogadott-e az online bérjegyzék? a. Hogyan történik az ellenőrzés? b. Milyen dokumentumokat kérhet el az ellenőr az elektronikus fizetési jegyzék átvételi listán kívül? c. Mire kell odafigyelni? d. GDPR vonzata? 2.) Lehet-e abból gond, ha 2 fő felsővezető egyazon e-mail címet ad meg a bérjegyzék küldési helyére? (A pdf ugyan egyazon e-mail-re érkezik, de megnyitni csak a biztonsági kóddal lehet, amit még a küldéskor maguknak elmentenek és törölnek a rendszerből.) 3.) A dolgozók által megadott e-mail-címet el kell fogadni. Úgy kell kezelni, mint például a bankszámlaszámot, amire akár az egész család jövedelme utalásra kerülhet? Válaszukat várva, 2021.07.05. Köszönettel:


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1