• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Szakmai együttműködés

Tisztelt Adózóna! Az alábbi ügyben kérem szíves segítségüket. Ügyfelem (egy szakmai rendezvényszervező kft.) szakmai együttműködési megállapodást kötne egy egyetemmel és más partnerszervezetekkel. Ennek keretében az ügyfelem által szervezett szakmai rendezvényen az egyetem szakmai képzésének hallgatói jegyár-kedvezményt kapnak, amivel a rendezvényen részt tudnak venni, a kedvezményes jegy megvásárlásával. A szakmai rendezvényen az egyetem/partnerszervezet logója mint szakmai partner kihelyezésre kerül. Továbbá a partnerszervezet ötletekkel, aktuális piaci információkkal, egyéb tapasztalatokkal segítséget nyújthat a társaság által szervezett rendezvényekhez (témajavaslat az egyes rendezvényekhez, helyszínjavaslat, érdeklődők felkutatása stb.). A társaság előadásokat, prezentációkat tarthat a partnerszervezetnél (egyetemnél) az adott piacot és ehhez kapcsolódó rendezvényeket érintő témában. Lehet-e a fenti "együttműködésnek" adózási vonzata? Minősíthető-e reklámnak ez a fajta szakmai együttműködés reklámadó szempontból, esetleg barter ügyletnek, tekintve a kedvezményes jegyeket, előadásokat, amelyek ingyenesen történnek, a hallgatók viszont a szakmai fejlődés/képzés során az ötleteiket/javaslataikat átadják ügyfelemnek? Von-e maga után bármiféle adózási kötelezettséget?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR!
Ezért érdemes előfizetni!
2019 december
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
hirdetés

Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

X