• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Közösségen belüli termékértékesítés

Tisztelt Szakértő! Az alábbi megválaszolt kérdéssel kapcsolatosan merült fel bennem még pár kérdés. https://adozona.hu/kerdesek/2019_5_17_kozosseg_teruleten_beluli_raktar__tpi 1. Az áru kiszállításával kapcsolatosan milyen dokumentálást kell végrehajtani (ekáer)? 2. A számlázás ebben az esetben magyar számlázóprogramból történik, a másik tagállamból igényelt közösségi adószám alatt? 3. A fizetendő áfa a raktározáshoz fog kapcsolódni vagy az értékesítéshez? Tehát, akkor kell megfizetni az áfát, amikor bekerül a raktárba a termék, vagy amikor értékesítésre kerül az? 4. Összesítő nyilatkozat kitöltése szükséges mindkét oldalról? 5. A másik tagállambeli értékesítés könyvelése a magyar rendszerben történik, mintha egy másik cég könyvelése lenne? Ebben az esetben a másik tagállamban kell bankszámlát nyitni? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1