• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Bérjegyzék küldése e-mailben

Tisztelt Szakértő! A Mt. 155. § (2) bekezdésének megfelelően cégünk 10-éig átadja a munkavállalóknak a bérjegyzéket, nyomtatott formában, melynek átvételét egy átvételi jegyzéken aláírásukkal igazolnak. Jövőre e-mailben szeretnénk kiküldeni a pdf formátumú bérjegyzéket, jelszóval látnánk el (a munkavállaló adóazonosító jele lenne a jelszó). Ön szerint ez a módszer megfelelne az Mt. 22. § (2) bekezdésben leírtaknak? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5