• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Devizás szállodai számla forintos kiegyenlítése

Tisztelt Szakértő! Egy szálloda ügyfeleinek rendszeresen devizás számlákat állít ki, amelyeken szerepel tájékoztató adatként forintban is a fizetendő összeg, és ezeket a számlákat gyakorlatilag azonnal lehúzzák a hitelkártyáról forintban. A kártyáról lehúzott összeget a bank 1-2 nap múlva utalja át a cégnek, így gyakorlatilag mindig keletkezik árfolyam-különbözet. Több száz ilyen számláról van szó. A kérdésem az lenne, hogy mennyire szabályos? A vendégek devizás számlát kérnek, de a POS terminálon csak forintban lehet megadni a fizetendő összeget. Egy esetleges NAV-os vizsgálaton ez milyen megítélés alá esik? Kérem adjon meg jogszabályi hivatkozást is a válaszához. Válaszát előre is nagyon köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2021 október
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
hirdetÉs