• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Reklámügynökségi bónusz

Tisztelt Adószakértő! Reklámügynökségi bónusszal kapcsolatban az alábbiakban kérem a segítségét: Médiafelület-vásárlás esetén, amennyiben a reklámügynökség megvásárolja a reklámfelületet a médiafelület tulajdonosától (100 forint plusz áfa bekerülési költségen), azt a reklámügynökség csak a beszerzési ár plusz 15% ügynökségi bónusz felszámolásával adhatja tovább (tehát (100 forint + (100ft*15%)=15ft)+áfa), vagy számlázhatja akár nagyobb haszonnal is (140 forint+(140*15%)=21ft)+ áfa áron? A 15% ügynökségi bónuszt külön soron kell feltüntetni a számlán (100ft médiafelület + 15ft ügynökségi bónusz) vagy lehetséges egy sorban számlázni (115ft médiafelület vásárlás)? Indokolja-e valami a különszámlázást. Például ellenőrzéskor a kimutathatóság stb... Milyen esetben/milyen célzattal, és melyik hatóság ellenőrizheti a bónuszszámlázás betartását? Köszönettel: Ildikó


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2