• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Bérelt iroda karbantartása

Tisztelt Szakértő! Az alábbi kérdés megválaszolásához kérem szíves segítségét. Egy vállakozás költözni kényszerűl, irodáját bérelt ingatlanba helyezi át. A tulajdonos beleegyezésével a bérleményt, leromlott állapota miatt, felújítja. Festés, parkettázás, ajtók ablakok javítása, mázolása, mellékhelyiségek csempézése, kagylók cseréje, villanyszerelés. Elszámolhatja-e a vállalkozás karbantartási költségként a felmerülő kiadásokat, vagy az idegen tulajdon miatt, aktiválnia kell mint idegen tulajdonon végzett beruházást? A megállapodás szerint a tulajdonos semmit sem térít a felmerülő költségekből. A vállalkozás levonhatja-e a felmerülő áfát?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5