• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Ügyfélszolgálat termékbemutató esetén

Tisztelt Szakértő! 2016. január 25-étől a termékbemutatót tartó vállalkozásnak ügyfélszolgálatot kell fenntartania. Ezzel kapcsolatban merült fel néhány kérdésem: 1. Az MLM-es cégek előadásain, bemutatóin is szükséges az ügyfélszolgálat? Megyeszékhelyen szükséges számukra az ügyfélszolgálat? 2. Ha a termékbemutatót lakáson tartják, mi a helyzet? Helyben, valamint megyeszékhelyen akkor is szükséges az ügyfélszolgálat? 3. Két termékbemutatót tartó cég fenntarthat-e egy vagy több közös ügyfélszolgálatot? Így csökkentve a költségeket. Ha erre van lehetőség, milyen módon lehet a költségeket elszámolni? 4. Van-e valamilyen előírás arra vonatkozóan, hogy az ügyfélszolgálatnak milyen funkciókat kell kötelezően ellátnia? Ha van, mik ezek a funkciók? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1