adozona.hu
Ügyfélszolgálat termékbemutató esetén
http://adozona.hu/kerdesek/2015_12_20_Ugyfelszolgalat_termekbemutato_es_gbh
Ügyfélszolgálat termékbemutató esetén
Tisztelt Szakértő! 2016. január 25-étől a termékbemutatót tartó vállalkozásnak ügyfélszolgálatot kell fenntartania. Ezzel kapcsolatban merült fel néhány kérdésem: 1. Az MLM-es cégek előadásain, bemutatóin is szükséges az ügyfélszolgálat? Megyeszékhelyen szükséges számukra az ügyfélszolgálat? 2. Ha a termékbemutatót lakáson tartják, mi a helyzet? Helyben, valamint megyeszékhelyen akkor is szükséges az ügyfélszolgálat? 3. Két termékbemutatót tartó cég fenntarthat-e egy vagy több közös ügyfélszolgálatot? Így csökkentve a költségeket. Ha erre van lehetőség, milyen módon lehet a költségeket elszámolni? 4. Van-e valamilyen előírás arra vonatkozóan, hogy az ügyfélszolgálatnak milyen funkciókat kell kötelezően ellátnia? Ha van, mik ezek a funkciók? Válaszát előre is köszönöm!