• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Könyvelői felelősség

2009-ben könyveltem egy cég anyagát. Mivel APEH ellenőrzése volt, minden iratanyagot, gépi listát, dokumentumot átadtam az ügyfélnek, illetve a hatóságnak is. Közben meg is szűnt a kapcsolat egyéb okok miatt. Kérdésem: meddig vagyok köteles a számítógépemben őrizni a könyvelési tételeket, illetve köteles vagyok-e egyáltalán megőrizni a cég könyvelési anyagát, amikor semmiféle kapcsolat nem áll fenn, és a könyvelési díjat sem kaptam meg teljesen, amiről már egyébként lemondtam.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2