2 találat a(z) második hullám cimkére

Egyre árérzékennyebbek a vásárlók – háttérbe szorulnak a vezető márkák Cikk

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására, akiknek megtartása emiatt már komoly kihívást jelent még a legnagyobb vállalatoknak is – mutat rá az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatása. Ez a trend elsősorban a kiskereskedelemben elterjedt saját márkás termékek népszerűségének kedvez. A vezető márkáknak azonnali lépéseket kell tenniük, ha meg akarják állítani vásárlóik elvándorlását.

Koronavírus: a szakszervezetek egyeztetést sürgetnek a kormánnyal Cikk

A koronavírus-járvány ismételt erősödése miatt a szakszervezetek közös nyilatkozatban kezdeményezték, hogy a kormány az országos érdekegyeztetési intézményrendszer (VKF és OKÉT) keretei között érdemi konzultációt folytasson a következő negyedév és a következő két év gazdaság- és munkaerő-piaci védelmének kérdéseiről.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Pénztár miatti kiva-csökkentő tétel

Szipszer Tamás

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Együttműködő partnereink