• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elmaradt gyesigénylés

Tisztelt Szakértő! Ügyfelünk munkavállalójának gyermeke 2021 márciusában született, cseden, gyeden volt, ezeket az ellátásokat megkapta (ügyfelünk nem kifizetőhely), 2022 márciusától pedig ügyfelünk és a mi tudomásunk szerint is gyesen volt. 2024 márciusától folytatta a munkát, munkaviszonyát közös megegyezéssel 2025. január 1-jével megszüntették. A kilépő papírjait a fentiek alapján adtuk ki. Az egykori munkavállaló munkanélküli ellátást igényelt, ennek kapcsán azt kérte, hogy mivel elfelejtette megigényelni a gyest, ezért igazoljuk le, hogy a munkaviszony időtartama alatt 30 napot meghaladó mértékű fizetés nélküli szabadságon volt az általunk gyesként nyilvántartott időszak alatt. Ezt megtettük. Az a kérdésünk, hogy milyen teendői vannak a volt munkaadónak? Le kell-e jelenteni a T1041 nyomtatványon a kieső időt? Erről tájékoztatni kell-e hivatalosan a volt munkavállalót? Köszönettel: Farkas Katalin


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 március
H K Sze Cs P Sz V
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6