• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Mit tehet a munkáltató?

Tisztelt Szakértő! Cégünknél átszervezést tervezünk. Ennek kapcsán szeretném megtudni, hogy szükséges-e a munkakört és ezzel együtt a munkaszerződést módosítani, ha a kolléga korábban is adminisztrációs feladatokat végzett egy adott területen, és a jövőben is ilyen jellegű feladatokkal szeretnénk megbízni, csak egy másik szervezeti egységben? (A munkavégzés helye nem változik, a feladatok köre sem, például dokumentációkezelés, -nyilvántartás, -archiválás stb. csak ezt most egy másik szervezeti egységben, más "témakörben" kell megtennie.) Milyen lehetősége van a munkáltatónak, ha a munkavállaló nem kívánja ezeket a feladatokat ellátni, de nem akarunk felmondani, hiszen szükségünk lenne a munkájára. Utasíthatjuk a munka elvégzésére?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1