Hozzászólások 0

Reklamáció rendezése

Tisztelt Szakértő! Reklamáció pénzügyi rendezésével kapcsolatban szeretnék kérdezni. Anyavállalatunk termékeit értékesítjük itt Magyarországon, egyik vevőnk jelezte, hogy a termékkel kapcsolatban minőségi kifogással élne, melyre az anyavállalattól megérkezett felénk a jóváírás. Eddig az volt a pénzügyi rendezés menete, hogy a vevő ezt az összeget levonva utalta el a számlaértékét nekünk. (Tehát a jóváírás részünkre 200 EUR volt, akkor az ő részére kiállított 500 EUR összegű számlába csak 300 EUR-t utalt). Kérdésem, hogy helyes-e ez a munkamenet? Nem kellene egy jóváíró számla is a vevőnek ilyen esetben? Reklamációs jegyzőkönyv készült a vevő és a mi cégünk között. Előre is köszönöm a válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1