adozona.hu
Ügyfélkapu+ 2025.01.16-tól
http://adozona.hu/kerdesek/2024_10_20_Ugyfelkapu__20250116tol_oax
Ügyfélkapu+ 2025.01.16-tól
Tisztelt Szakértő! Az Ügyfélkapu+ bevezetésével kapcsolatban a következőkben kérném a segítségüket. Minden cég részéről szükséges meghatalmazás (EGYKE), hogy a továbbiakban a könyvelőiroda a saját cégkapuja alatt tudja küldeni a bevallásokat és egyéb nyomtatványokat, és be tudjon lépni az Ebev felületre adófolyószámla, biztosítotti bejelentések lekérdezése stb. célból? Ha minden céghez van meghatalmazás, a következő lépés az lenne, hogy le kell tölteni az alkalmazást, ahova érkeznek majd a kódok? Ha például a könyvelőirodában több alkalmazott dolgozik egyszerre, akkor ezt az alkalmazást mindenkinek le kell töltenie egyesével a saját telefonjára? Vagy csak egy ügyfélkapuval egyszer lehet regisztrálni egy eszközön? Milyen módon lehetséges megoldani, hogy a könyvelőiroda vezetőjének ügyfélkapuja alatt többen is tudjanak egyszerre bejelentéseket, bevallásokat stb. beküldeni? A nyomtatványok, bevallások beküldésekor is szükséges lesz az egyszeri kapott kódra, vagy csak belépéskor? Köszönöm, ha leírná a lépéseket ezzel az átállással kapcsolatban, a könyvelőiroda, aki a meghatalmazott, és az ügyfél, aki a meghatalmazó oldaláról is. Tisztelettel.