Hozzászólások 0

Ügyfélkapu+ 2025.01.16-tól

Tisztelt Szakértő! Az Ügyfélkapu+ bevezetésével kapcsolatban a következőkben kérném a segítségüket. Minden cég részéről szükséges meghatalmazás (EGYKE), hogy a továbbiakban a könyvelőiroda a saját cégkapuja alatt tudja küldeni a bevallásokat és egyéb nyomtatványokat, és be tudjon lépni az Ebev felületre adófolyószámla, biztosítotti bejelentések lekérdezése stb. célból? Ha minden céghez van meghatalmazás, a következő lépés az lenne, hogy le kell tölteni az alkalmazást, ahova érkeznek majd a kódok? Ha például a könyvelőirodában több alkalmazott dolgozik egyszerre, akkor ezt az alkalmazást mindenkinek le kell töltenie egyesével a saját telefonjára? Vagy csak egy ügyfélkapuval egyszer lehet regisztrálni egy eszközön? Milyen módon lehetséges megoldani, hogy a könyvelőiroda vezetőjének ügyfélkapuja alatt többen is tudjanak egyszerre bejelentéseket, bevallásokat stb. beküldeni? A nyomtatványok, bevallások beküldésekor is szükséges lesz az egyszeri kapott kódra, vagy csak belépéskor? Köszönöm, ha leírná a lépéseket ezzel az átállással kapcsolatban, a könyvelőiroda, aki a meghatalmazott, és az ügyfél, aki a meghatalmazó oldaláról is. Tisztelettel.

Válaszra vár

A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 október
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3