Hozzászólások 0

Ügyfélkapu+ 2025.01.16-tól

Tisztelt Szakértő! Az Ügyfélkapu+ bevezetésével kapcsolatban a következőkben kérném a segítségüket. Minden cég részéről szükséges meghatalmazás (EGYKE), hogy a továbbiakban a könyvelőiroda a saját cégkapuja alatt tudja küldeni a bevallásokat és egyéb nyomtatványokat, és be tudjon lépni az Ebev felületre adófolyószámla, biztosítotti bejelentések lekérdezése stb. célból? Ha minden céghez van meghatalmazás, a következő lépés az lenne, hogy le kell tölteni az alkalmazást, ahova érkeznek majd a kódok? Ha például a könyvelőirodában több alkalmazott dolgozik egyszerre, akkor ezt az alkalmazást mindenkinek le kell töltenie egyesével a saját telefonjára? Vagy csak egy ügyfélkapuval egyszer lehet regisztrálni egy eszközön? Milyen módon lehetséges megoldani, hogy a könyvelőiroda vezetőjének ügyfélkapuja alatt többen is tudjanak egyszerre bejelentéseket, bevallásokat stb. beküldeni? A nyomtatványok, bevallások beküldésekor is szükséges lesz az egyszeri kapott kódra, vagy csak belépéskor? Köszönöm, ha leírná a lépéseket ezzel az átállással kapcsolatban, a könyvelőiroda, aki a meghatalmazott, és az ügyfél, aki a meghatalmazó oldaláról is. Tisztelettel.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1