• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Konferencia szervezése

Tisztelt Szakértő! Egy magyar székhelyű kft. 1-2 napos HR konferenciák szervezését tervezi közösségi tagállamokba, például Hollandiába. A konferenciák egész naposak, így azokon az előadások mellett étkezést is biztosítanak a résztvevők számára. A konferenciákon a világ minden tájáról adóalanyok és nem adóalanyok is részt vehetnek, a részvételi díj előre történő utalása esetén. Kérdések: Mi lesz a teljesítés helye adóalany és nem adóalany résztvevők esetében? Hollandiába tervezett konferencia esetén szükség van-e holland áfaregisztrációra? Milyen áfakulcsot szükséges alkalmazni adóalany és nem adóalany résztvevők esetén? Milyen áfakulcs alkalmazandó, ha e konferencián (Hollandiában) magyar adóalanyok vesznek részt? Milyen áfakulcs alkalmazandó, ha e konferenciákon (Hollandiában) magyar nem adóalanyok vesznek részt? A részvételi díj előre történő utalása miatt (akár hónapokkal a konferencia megrendezése előtt) szükséges-e előlegszámla kiállítása vagy a végszámla azonnal kiállítható? Ha igen, akkor azon milyen teljesítési dátum szerepeltetendő? Kétnapos konferencia esetén melyik nap lesz a teljesítés napja? Ha ez a magyar székhelyű kft. a fentebb jelzett konferencián való részvételért díjat nem számít fel, hanem éves online klubtagsághoz, online magazin előfizetéséhez köti a részvételt, akkor milyen áfakérdés merül fel magával a Hollandiában megrendezett konferenciával és a klubtagsággal kapcsolatban? Válaszát előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5