• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

EU-s értékesítés, áru minőségi romlása

Ügyfelem festéket szállított EU-s partnere számára. A csomagolt terméket a partner 2 héten belül saját telephelyén felbontotta, jelezte ügyfelem felé, hogy az áru használhatatlanná vált a meleg, a szállítási körülmények stb. miatt. Megegyeztek az áru visszaszállításában, de miután nem talált olyan fuvarozót, aki normál áron visszaszállította volna az árut, ügyfelemmel való egyeztetést követően a helyszínen megsemmisítette azt. Kérdésem: ki, milyen bizonylatot kell hogy kiállítson erről a mozzanatról? Nekünk kellene jóváíró számlát kiállítanunk egy vissza nem szállított termékről? Köszönöm, ha válaszolnak, üdvözlettel CsK


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST / VIDEÓAJÁNLÓ
2022 május
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
hirdetÉs