• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

EU-s értékesítés, áru minőségi romlása

Ügyfelem festéket szállított EU-s partnere számára. A csomagolt terméket a partner 2 héten belül saját telephelyén felbontotta, jelezte ügyfelem felé, hogy az áru használhatatlanná vált a meleg, a szállítási körülmények stb. miatt. Megegyeztek az áru visszaszállításában, de miután nem talált olyan fuvarozót, aki normál áron visszaszállította volna az árut, ügyfelemmel való egyeztetést követően a helyszínen megsemmisítette azt. Kérdésem: ki, milyen bizonylatot kell hogy kiállítson erről a mozzanatról? Nekünk kellene jóváíró számlát kiállítanunk egy vissza nem szállított termékről? Köszönöm, ha válaszolnak, üdvözlettel CsK


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5