• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Építés, kivitelezés könyvelése

Tisztelt Adózóna! Egy vállalkozás építési, szerelési, kivitelezési munkálatokat kíván végezni. Az alábbi események fognak előfordulni: 1. Épületeket, lakóházakat fognak építeni, amelyeket aztán értékesíteni fognak. 2. Megrendelésre épületeket, lakóházakat fognak építeni, amelyet aztán átadnak a megrendelőnek. 3. Kivitelezésében, építésben alvállalkozói tevékenységet fognak ellátni. Kérném szépen, hogy legyenek szívesek levezetni a fenti gazdasági események kontírozását a kezdetektől a végéig! Feltételezem, hogy a szállítói és vevői számlákat eltérően kell könyvelni a fenti három esetben, de nem vagyok benne biztos. Illetve ha elkészül egy építmény, akkor azt hogyan kell könyvelni, valamint hogyan kell könyvelni/nyilvántartani azt, ameddig a kivitelezés folyik, az épület el nem készült? Köszönettel!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5