• Rátkai Annamária
Hozzászólások 0

Negatív számla online rendszerben

Tisztelt Szakértő! Nagykereskedésünkben több ezer számlát készítünk havonta vevőinknek, melynek kb. 5 százaléka negatív végösszegű több okból is. Árucsere, reklamáció, téves rendelés, téves kiszolgálás, utólagos forgalmi jóváírás, lakossági webes rendelés esetén elállás. Június 15. óta a NAV online rendszere minden egyes negatív számlát hibaként jelez vissza, hogy a számla értéke nem lehet negatív. Mivel a fizetendő áfa összegét ezek a negatív számla összegek jelentősen befolyásolják, kérjük szíveskedjen a pontos követendő eljárásról tájékoztatni. Így a NAV áfaszámítása és a bevallásaink jelentős eltérést fognak mutatni. Ugyanazon áfa időszakban kibocsátott számlákban többször is történhet módosulás, mert bármikor kénytelenek lehetünk jóváírást teljesíteni. Köszönettel.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1