Hozzászólások 0

Kártérítés

Tisztelt Szakértő! Cégünk fagyasztott zöldség-gyümölcs előállításával, forgalmazásával foglalkozik. Több élelmiszerláncnak is szállítunk. Egy vásárló levélben megkereste cégünket, azzal hogy az egyik üzletben vásárolt termékünk minősége nem volt megfelelő. Szeretnénk a vásárlót kártalanítani. Milyen módon tehetjük meg? Ha a termék áránál többet szeretnénk visszafizetni (például a termék ára 1000 forint, és mi 2000 forintot fizetnénk vissza a vásárlónak – a kellemetlenség kompenzálására – keletkezik-e adó- és járulékfizetési kötelezettsége akár a magánszemélynek, akár a cégünknek? Ha igen, kinek, mit kell fizetni? Válaszukat köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1