• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Osztott munkarend nyilvántartása

Tisztelt Szakértő! Cégünk szeretné bevezetni januártól az osztott munkarendet. Ehhez kérném szépen segítségét, hogy ennek a nyilvántartása akár webjelenléten, akár papíralapú jelenléti íven hogyan működik? Például napi 8 óra munkavégzésnél 8 órát kell feltüntetni, vagy például 7–11 és 15–19 (a tényleges munkavégzést). Köszönettel!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1