• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Osztott munkarend nyilvántartása

Tisztelt Szakértő! Cégünk szeretné bevezetni januártól az osztott munkarendet. Ehhez kérném szépen segítségét, hogy ennek a nyilvántartása akár webjelenléten, akár papíralapú jelenléti íven hogyan működik? Például napi 8 óra munkavégzésnél 8 órát kell feltüntetni, vagy például 7–11 és 15–19 (a tényleges munkavégzést). Köszönettel!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5