• K.Á.D.E. Tanácsadó Kft.
Hozzászólások 0

Számlázóprogramból kiállított számla jelentési kötelezettsége

Tisztelt Szakértő! Egy vállalkozás, amely vállalatirányítási rendszert használ, ebből a programból számláz. A kiállított számlák kb. 1-2 százaléka kerül csak belföldi adóalanyok felé kiszámlázásra. Sajnos az ERP rendszer nem nem tudja teljesíteni a 2018. 07. 01-jétől esedékes online jelenléti kötelezettséget. Ezért is kerül lecserélésre, de csak 2019-ben történik meg teljesen. Hogyan járok el helyesen? 1. a jelenléti kötelezettséget, mint kvázi számlatömb esetén kézzel teszem meg? 2. kiállítom a rendszerből a számlát, mert könyveli a készletet és az eredményt, az áfát is, de regisztrálok az NAV Online Számlázó rendszerébe, ahol újra kiállítom a számlát, hivatkozva az ERP rendszer által adott számlaszámra, a dupla áfafizetés elkerülése miatt? Ez csak egy átmeneti állapot, amit meg kellene oldanom! Köszönettel: Gál Dezső


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
2022 január
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
hirdetÉs