• Takács Henrietta
Hozzászólások 0

Tisztelt Szakértő!

Adott egy kft., aki egy irodát ad bérbe hosszú távra egy másik gazdasági társaságnaknak. A bérbevevő kft. felújítaná ezt az irodát, így a bérleti díjat nem fizetné egy bizonyos ideig. A bérbevevő nem mutatná ki a könyveiben ezt a felújítást, hanem kiszámlázná a bérbeadó felé. Az a kérdésem, hogy a számlát a felújítás végeztével állítja ki egy összegben áfával? A bérbeadó havonta kiállítja a bérleti díjról a számlát szintén áfásan, és így van lehetőség a tartozások összevezetésére? Mi lesz az áfával ebben az esetben? (Mindkét cég áfakörös.) Nincs pénzmozgás, amíg ki nem fut a felújítás költsége. Ezt szerződésben rögzíteni kell, hogy az felújítás összegéig a bérleti díj megfizetése alól mentesül? Válaszát előre is köszönöm! Kelemenné T. Henrietta


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

Előfizetési csomagajánlataink:


 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR!
Ezért érdemes előfizetni!
2019 december
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
hirdetés

Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

X