• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Papírmentes NAV, 3. része a kérdésnek

Egyáltalán, az irat létéről sem tudnánk, ha egy becsületes NAV alkalmazott telefonon meg nem kereste volna a céget, hogy akkor most mi van, miért nem veszik át? És ez az pont, ami mindenkit érint! Mert a NAV úgy hozhat határozatokat és büntethet, hogy a fordított bizonyítási teher miatt nem tudod igazolni, hogy sosem láttál tőlük határozatot. Ha nem érnek el téged elektronikusan, akkor idéntől ügygondnokot neveznek ki, aki "elméletben" téged képvisel, helyettesít az ügyedben, amiről te nem is tudsz! Lefolytatják úgy az ügyeket, hogy egyszer csak azzal szembesülsz, a végrehajtó kilakoltat olyan tartozásért, amiről nem is tudsz és ami lehet, hogy valójában sosem létezett! A kérdésem a következő: mit javasoljunk a magánszemélyeknek és vállalkozásoknak, milyen módon tudják hitelesen igazolni, ha NAV vagy bármely egyéb iratot sosem kaptak meg, annak létezéséről sem tudnak? Hogyan előzhető meg, hogy tömeges eljárások induljanak tetszőleges határozatok alapján, az ügyfeleket saját védelmükből kizárva, hiszen az ellenük folyó ügyekről sem tudnak ezen a módon?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1