adozona.hu
Papírmentes NAV, 3. része a kérdésnek
http://adozona.hu/kerdesek/2018_2_19_Papirmentes_NAV_3_resze_a_kerdesn_qmf
Papírmentes NAV, 3. része a kérdésnek
Egyáltalán, az irat létéről sem tudnánk, ha egy becsületes NAV alkalmazott telefonon meg nem kereste volna a céget, hogy akkor most mi van, miért nem veszik át? És ez az pont, ami mindenkit érint! Mert a NAV úgy hozhat határozatokat és büntethet, hogy a fordított bizonyítási teher miatt nem tudod igazolni, hogy sosem láttál tőlük határozatot. Ha nem érnek el téged elektronikusan, akkor idéntől ügygondnokot neveznek ki, aki "elméletben" téged képvisel, helyettesít az ügyedben, amiről te nem is tudsz! Lefolytatják úgy az ügyeket, hogy egyszer csak azzal szembesülsz, a végrehajtó kilakoltat olyan tartozásért, amiről nem is tudsz és ami lehet, hogy valójában sosem létezett! A kérdésem a következő: mit javasoljunk a magánszemélyeknek és vállalkozásoknak, milyen módon tudják hitelesen igazolni, ha NAV vagy bármely egyéb iratot sosem kaptak meg, annak létezéséről sem tudnak? Hogyan előzhető meg, hogy tömeges eljárások induljanak tetszőleges határozatok alapján, az ügyfeleket saját védelmükből kizárva, hiszen az ellenük folyó ügyekről sem tudnak ezen a módon?