• Kiss Beáta
Hozzászólások 0

Cég eladása

Tisztelt Szakértő! Az alábbi esetben kérem szíves segítségüket: adott egy kft, melyet eladtak, így új lett a tulajdonos és a székhely is. A cégbíróságon bejelentették a változást. A kérdésem az, hogy a NAV megkapja-e az új adatokat automatikusan a cégbíróságtól, vagy kell-e külön bejelentést tennem a NAV felé, hogy változott a cég székhelye és tulajdonosa? Az új tulajdonost/ügyvezetőt a T1041-en bejelentettem a NAV felé, de nem tudom, hogy egyéb nyomtatványon kell-e még bejelentést tennem ilyen esetben. Köszönettel: Kiss Beáta


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5