• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Pénztárgéphasználat

Ügyfelem, közhasznú nonprofit kft., múzeumi tevékenységet folytat. Főszezonban a hét minden napján, elő- és utószezonban heti 6 napos nyitvatartással üzemel. A múzeumnak van szabadtéri része is, ezért az őszi-téli szezonban kizárólag pénteken és szombaton, valamint előre lefoglalt időpontban lesz nyitva. A múzeum nyitvatartásától függetlenül a kft. alkalmazottai a helyszínen dolgoznak, oktatáson vesznek részt, a kiállítási anyagokat rendezik, jövő évi nyitásra készülnek fel. Kérdéseim: Be kell-e jelenteni a múzeum megváltozott nyitvatartását a NAV felé? Ha igen, milyen formában? Mi teendő abban az esetben, ha a péntek-szombati nyitvatartástól eltérő időpontban, előzőleg bejelentkezett csoportot fogadnak? Be kell-e jegyezni a pénztárgépnaplóba a nyitvatartási idő változását? Szükséges-e azokon a napokon is naponta, napi nyitást-zárást végezni a pénztárgépen, amikor a múzeum zárva van (hétfőtől csütörtökig) ? Azokon a napokon, melyeken nincs nyitvatartás, hogyan kell biztosítani, hogy az elektronikus kapcsolat a NAV szervere és a pénztárgép között fennálljon?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1