• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Tanúsítások, tanúsítványok könyvelése, TüV

Tisztelt Adózóna! Tanúsítványokat milyen módszertannal lenne a legmegfelelőbb könyvelni? Gondolok itt egy például TüV tanúsítványra aminek kezdetben van egy elég magas költsége és utána fenntartási díjat kell fizetnünk évente, hogy felülvizsgálják, hogy megfelelünk-e ezeknek a kritériumoknak. Ha megfelelünk, továbbra is tudjuk használni a logójukat. A számviteli törvény szerint immateriális eszközként (ha jól gondolom) nem lehet nyilvántartani, de az elhatárolás sem biztos a lehető legjobb megoldás, ha több évre szeretnénk felosztani ezt a kezdeti költséget, mert egy év múlva újra ki kell fizetnünk, csak egy jóval kisebb összeget a fenntartásra. Ezt az egyszeri költségként könyveljük, vagy az első 3-5 évre ezt a magasabb költséget határoljuk el? Köszönöm előre is a válaszukat!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 szeptember
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5