• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Marketingkampány

Cégünk gyártó és importőr cég. Ügyfeleink, akiknek termékeket értékesítünk: nagykereskedők – akik főként kivitelező cégeknek értékesítik a termékeinket (továbbiakban nagykerpartnerek) és a direktben nálunk vásárló végfelhasználók. Kampányt szeretnénk hirdetni a nagykerpartnereknek és végfelhasználóknak! A kampány lényege,hogy minden vásárolt termék után a nagykerpartnerek és a végfelhasználók is a vásárolt termékek nagyságrendjei alapján, változó mennyiségű matricát kapnak. A vevők dönthetnek úgy, hogy a matricákat közvetlenül kisértékű ajándékra váltják be nálunk, de dönthetnek úgy is, hogy a matricákból többet gyűjtenek, és nagyobb értékű ajándékra váltják be. Ebben az esetben a matricán felül az ajándékért fizetniük is kell. Ha kisértékű ajándékra váltja be a vevő a kapott matricákat, azaz ezzel fizet az ajándék után, annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha nagykerpartner, vagy végfelhasználó váltja be a cégképviseletnél a matricát és fizet is az ajándékért pont annyit, amennyibe került a cégképviseletnek, annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha a cégképviselet az ajándéktárgyat olcsóbban adja, mint amennyiért vásárolta, és nagykerpartner váltja be, akivel direktben van üzleti kapcsolatunk (számlával is igazolt módon), annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha a cégképviselet az ajándéktárgyat olcsóbban adja, mint amennyiért vásárolta, és végfelhasználó váltja be, akivel nincs üzleti kapcsolat annak milyen adóvonzata van?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1