• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online számla beküldése rossz adószámra

Tisztelt Szakértő! Cégünk beküldte az onlineszámla NAV-oldalra a vevő részére kiállított számlát. Az adatszolgáltatást sikeresen teljesítettük, hiba nélkül. Az csak a későbbi, a partner részéről történt ellenőrzés során derült ki, hogy tévedésből rossz adószámra történt az adatok rögzítése. Ilyen esetben hogyan tudjuk javítani az adatszolgáltatást? Mindenképpen le kell sztornózni a számlákat, és az új adószámra kiállítani? Vagy elegendő, ha innentől a jó adószámra küldjük be, a többi esetről pedig a vevő részére egy nyilatkozatot adunk? A vevő többi adata megfelelő volt, csak az adószám más. Az áfa is megfizetésre került. (Sajnos könyvelési rendszerünk a számla javítására vonatkozóan más megoldást nem enged, csak a sztornót és új számla kiállítását). Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1