• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Munkaidő-nyilvántartás elektronikusan

Kedves Szakértő! Szervezetünk szeretne átállni egy felhőalapú HR-szoftver vezetésére, amely a home office-munkavégzések magas aránya miatt nagyban támogatná a papír nélküli munkaidő-nyilvántartás modernizálását. Mindenki normál, 8 órás munkarendben dolgozik, illetve a részmunkaidősök esetében sincs semmi egyedi. Nincs túlóra, nincs több műszak, nincs hétvégézés, vagy más pótlékos munkavégzés. A szoftver munkavállalói felületén a munkavállaló magának vezetheti a jelenlétét az adott napra egy kattintással (az előre feltöltött havi munkaidő naponta történő pipálásával), amely bekerül a HR-szoftverbe, és ez alapján történik a bérszámfejtés stb. is. A szabadságkérelmek is online futnak be a vezetőkhöz, akik online hagyják jóvá azokat. A kérdésem ennek szabályosságára, jogszerűségére vonatkozik. Mire figyeljünk oda, hogy ez a rendszer szabályosan működhessen? Előre is köszönöm válaszát.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 május
H K Sze Cs P Sz V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2