• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Közvetett költségek felosztása

Tisztelt Adózóna! Társaságunk nonprofit társaság, amely működésére nagyrészt állami támogatást kap, kisebb részben pedig a szabad kapacitásának függvényében piacra dolgozunk. Tevékenységünk egy része saját termelésű készletek előállítása. A saját termelésű készleteket közvetlen önköltségen vesszük nyilvántartásba. A kérdésünk arra irányul, hogy a közvetlen önköltségen felül kell-e még bármilyen közvetett költséggel (például ingatlanbérleti díjak, rezsidíjak, adminisztrációs költségek) kalkulálni a könyvviteli nyilvántartásokban (fel kell-e ezeket, vagy ezek részeit is osztani a termékekre), van-e erre valamilyen törvényi kötelezettségünk? Válaszukat előre is köszönjük!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5