• Gédert Diána
Hozzászólások 0

Közös foglalkoztatás költségelszámolása

Tisztelt Szakértő! Két társaság közös foglalkoztatással kíván alkalmazni egy magánszemélyt, adminisztratív feladatok ellátására. Kérdésem, hogy több munkáltató által létesített munkaviszonyból eredendő elszámolásnál mi a helyes elszámolás? Lehetséges megoldás a több munkáltató által létesített munkaviszonyról rendelkező munkaszerződés szerinti teljes munkabért és annak közterheit először a kijelölt munkáltatónál számfejteni, azaz elszámolni bérköltségként és bérjárulékként, majd a nem kijelölt munkáltatót terhelő (általuk megtérítendő) összegeket átszámlázással elszámolni, és egyéb bevételként könyvelni? Ugyanezen összegeket a nem kijelölt munkáltatónál a számla alapján egyéb igénybe vett szolgáltatásként könyvelni? Ha lehet átszámlázni, akkor ez a számla lehet 27% áfás? Válaszukat előre is köszönöm.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 november
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1