• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Garanciális javításra visszakapott áru

Tisztelt Szakértő! Közösségen belüli vevőnk CMR-rel saját gyártású termékeinket küldött vissza garanciális javításra. A megrendelés és visszaigazolás alapján az értékesítés ex-works paritású. Helyes eljárás-e, hogy a javításra visszaküldött gépeket nem számlázza vissza, hanem javítás után, szintén CMR kíséretében szállítjuk vissza az árut. Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5