• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kis értékű tárgyi eszközök

Tisztelt Szakértő! Könyvelő, bérszámfejtő, adótanácsadó egyéni vállalkozó, bérli az irodahelyiségét. Az esetében az irodai eszközök: lyukasztó, tűzőgép stb., berendezések: hűtő, mikró stb., és az irodához szükséges felmosószett, elsősegély doboz stb., kis értékű tárgyi eszköznek minősülnek vagy más költségnek? Ha a helyiséget más cégekkel együtt bérli (mindenki egy-egy íróasztalt bérel), így más cég is használhatja pl. a hűtőt. Változtat ez az elszámoláson? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5